Mes amis! Mon blog ne travaille plus parce que DivShar, ou sont places tous ces musiques a termine parait-il, son existence. Je ne peux plus faire ecouter a vous ces musiques que j'aime et que je veux partager avec vous. Peu a peu, je promets de les faire telechargeables, comme tout est sur mon PC, et je le chargerai sur le HOST.
S'il y a quelqu'un qui sait un lieu au net, ou on peut mettre de la musique gratuitement pour l'inserer sur le site ou le blog en forme de playlist qui joue, signalez-moi sur mon Google+, ou sur
vana.tartu@mail.ee

....................................................................................................................................................................................................................

vendredi 11 octobre 2013

EÜEkad: Sündinud EÜE-s


   Ma pole ise laulnud neid laule siis kui ise olin ССО's. Mina käisin ССО's (Студенческий Строительный Отряд) hoopis Kingissepa linnas, mis polegi Kuressaare, vaid mis on siiamaani Кингисепп ja asub ka praegu в nõuka moodi Ленинградской области Санкт-Петербурга linna
   Ma tean oma Eesti kodumaad, ja mu näpud värisevad klaviatuuril iga kord, kui ma laen Internetti eesti muusikat. Sest meie maal leidub alati keegi, kes valvab, et ükski Eesti kultuuri kild ei pääseks Internetti tasuta, ja et Eesti kultuur jääks maailmale võimalikult tundmatuks. 
   Ja siiski, kui Eesti patrioot, kui endine ССО'kas, kui kõige igavesem üliõpilane, keda ma tean (ma pole veel siiamaani Tartu Ülikoolist eksmatrikuleeritud), ja kui igavene dissident, -- ma ei saa jätta väljapanemata seda albumit. Tunnistan ausalt, et ma ostsin seda ühest netipoest üheainsa otstarvega - seda ümber kodeerida ja panna siia Sinule välja. Ise ma tean niigi kõiki neid laule peast.

   Я не пел этих песен, когда сам был в ССО. Я был в ССО (Студенческий Строительный Отряд) больше 30 лет назад в городе Кингисеппе. И не в том Кингисеппе, который сейчас снова Курессааре. А в том, который Кингисеппом был 30 лет назад, и им же и остался.  В по-совковски Ленинградской области  города Санкт Петербурга. 
   Я знаю свою страну, и мои пальцы дрожат на клавиатуре всякий раз, когда я я загружаю в Интернет эстонскую музыку. Потому что в нашей стране всегда найдется кто-то, кто следит, чтобы ни один образец эстонской культуры не попал бесплатно в Интернет, и чтобы культура Эстонии осталась по возможности максимально неизвестной. 
   И тем не менее. Как патриот Эстонии, как бывший участник ССО, как самый вечный студент, которого я знаю (я еще и сейчас не эксматрикулирован из Тартуского Университета), и как вечный диссидент, -- я не могу не выложить этот альбом. И я честно признаюсь, что я купил его в одном интернет-магазине лишь только затем, чтобы перекодировать и выложить сюда для тебя. Сам-то я и так знаю наизусть все эти песни.








01 - Treipingilugu
02 - Mr EÜE
03 - Muhu 82
04 - EÜE ja Euromais
05 - Sangalaul
06 - Tahelaul
07 - Tore on meil EÜE-s
08 - Õllelaul
09 - Ma laman üksi raudtee peal
10 - On päike varjunud
11 - Mu huuled on vastu vihma
12 - Pihu-Pille
13 - Petipiim
14 - Sai sõidetud siia nüüd Aafrikast
15 - Kuldre marsirood
16 - Oo mu arm
17 - Na-na
18- Keegi võõras
19 - Lits on Viru väravas
20 - San Muhu 84





2 commentaires: