Mes amis! Mon blog ne travaille plus parce que DivShar, ou sont places tous ces musiques a termine parait-il, son existence. Je ne peux plus faire ecouter a vous ces musiques que j'aime et que je veux partager avec vous. Peu a peu, je promets de les faire telechargeables, comme tout est sur mon PC, et je le chargerai sur le HOST.
S'il y a quelqu'un qui sait un lieu au net, ou on peut mettre de la musique gratuitement pour l'inserer sur le site ou le blog en forme de playlist qui joue, signalez-moi sur mon Google+, ou sur
vana.tartu@mail.ee

....................................................................................................................................................................................................................

samedi 7 novembre 2009

Rozenbaum - Le Destin prophetique.




PROFEETLIK SAATUS

Ekskekin, ei tea, kus
Vaatasin imede imet,
Külma vee peal, mustais räbalais,
Üle jõe, üle hetke,
Kõndis, nagu kuival, vanamees,
Kas on tema pale minevikus, või tulevikus.

Aga vahetee on külm,
Aga lumehelbed aina ringlevad,
Ma saatsin silmadega, kuulsin südame tuksumist.
Üksildane ja küürukas,
Ega minu satus ei sammunud?
Küll ma küsiksin, aga mokk sai äkki tuimaks.

Põllul, põllul, põllul,
Valgel, valgel põllul suits.
Juuksekarv oli pigimust,
Sai halliks.

Aga vanamees ikka kõndis, nagu unenägu,
Värskel lumel paljajalu,
Kas kaugele silmapiiri taha, või maa sügavusesse.
Ja kõrgus mustendas,
Ja lumehelbed, väsinud laulamisest,
Tema ihule maandusid, aga ei sulanud

Äkki, helisevas vaikuses,
Pöördus ta minu poole,
Ja kananahk voolas üle selja jäälainena.
Mind ta vaatas ja magas.
Vana, kes sa oled, karjusin.
Aga vanamees puhkes naerma, kadus silmist ära.

Põllul, põllul, põllul...

Ei usuks oma silmi.
Paneksin kõike pisarate arvele.
Vast kõik, mis juhtus seal, kummitus mulle.
Kuid peeglis, sõbrad,
Jälle kord nägin ma teda.
Ilmselt, too meie kohtumine oli siiski profeetlik.

Põllul, põllul...




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire